woensdag 14 oktober 2015

En plotseling was daar weer leven

Bijna twee maanden aan stilte, maar er is genoeg gebeurd in de tussentijd. Ik reis niet meer tweemaal per week naar de werkplek toe, maar dagelijks en dat kost veel energie en tijd. Daarbij, om elke dag nu hetzelfde riedeltje te schrijven als er toevallig weinig gebeurd vond ik ook niet interessant om te publiceren. Ik doe het sporadisch nog wel eens bij bijzonderheden, maar voor elke week heb ik nog altijd een bestandje op mijn tablet, gesorteerd op week, met alles wat die week gebeurde daarin genoteerd. In deze tijd is ook mijn camera overleden (er is wel weer een nieuwe) en kan ik niet meer bij de plek waar ik normaal gesproken mijn afbeeldingen stalde voor de galerijen. Naarstig (lees: met terugwerkende kracht) zoekend naar alternatieven, maar tot dusverre kan ik ook hier terecht.

Ik heb sinds augustus enkele reizen gemaakt (zowel van werk naar alles dat niet met werk te maken heeft), enkele berichten staan al als concept binnen dit blog (die nog niet zichtbaar zijn en ook niet af) en die zullen naar alle waarschijnlijkheid in de loop der tijd tevoorschijn komen op plotselinge momenten.

Dit was even een mededeling, want enkel stilte en plotseling een storm aan berichten kan geenszins gewoon genoemd worden, daar móet toch wel iets achter zitten zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten